Rješenja i usluge
Podrška nakon isporuke
Po završetku procesa puštanja u pogon i instalacije osiguravamo besprijekoran rad isporučenih rješenja i proizvoda.
Pouzdana podrška nakon implementacije
- Ugovor o podršci nakon isporuke može trajati šest mjeseci ili godinu dana te se automatski obnavlja.
- U skladu s ugovorom, klijenti imaju pristup našem portalu SLA kojemu pristupaju putem službene internetske stranice te koji sadržava sve izvještaje o periodičnim provjerama i održavanju.
Djelokrug usluga
Brza, pravovremena i odgovarajuća podrška u rješavanju bilo kakvih postojećih ili potencijalnih problema.
REDOVNO ODRŽAVANJE:
• obuku osoblja zaduženog za održavanje i proizvodnju o radu s instaliranim sustavima automatizacije
• savjetovanje o planiranom redovnom održavanju, ulaganjima u aktivnosti održavanja te instalaciju novih sustava automatizacije
• planirane modifikacije, intervencije te analize procesa sukladno zahtjevima i opisima dobivenima od klijenta
• preventivnu provjeru i održavanje sustava SCADA te industrijske mreže
• planirane godišnji posjete
• periodične udaljene provjere (mjesečno, kvartalno, polugodišnje).
IZVANREDNO ODRŽAVANJE - DETEKTIRANJE KVAROVA
• telefonsku podršku dežurnog inženjera 8/5 ili 24/7
• udaljenu intervenciju za probleme najvišeg prioriteta unutar 90 minuta.

