Više
O nama

Podrška Kupcima

Visoki profesionalni standardi i orijentiranost prema kupcima neizostavan su dio naše poslovne kulture.

Besprijekorno funkcioniranje naših sustava nakon puštanja u rada izuzetno nam je bitno.

Stoga svojim klijentima nudimo redovne i hitne usluge održavanja koje pružaju brzu, pravovremenu i odgovarajuću potporu u rješavanju bilo kakvih postojećih ili potencijalnih problema.

 

Ugovor o podršci nakon isporuke rješenja sastoji se od:

 

Redovnog održavanja:

  • Osposobljavanje djelatnika u odjelima održavanja i proizvodnje o radu s instaliranim sustavima automatizacije
  • Savjetovanje o planiranju redovnog održavanja, investiranju u aktivnosti održavanja te implementaciju novih sustava automatizacije
  • Planirane izmjene, intervencije i analize procesa sukladno zahtjevima i opisima klijenta
  • Preventivne inspekcije i održavanje sustava SCADA i industrijskih mreža
  • Planirani godišnji posjeti postrojenju
  • Periodične provjere na daljinu (mjesečne, kvartalne, polugodišnje)

 

Izvanrednog održavanja – rješavanja problema:

 

  • Telefonska podrška inženjera 8/5 ili 24/7
  • Intervencija na daljinu za probleme najvećeg prioriteta unutar 90 minuta

 

Ugovoreno razdoblje za ugovore o razini usluge može biti godinu ili pola godine i obnavlja se automatski. 

U sklopu ugovora, klijenti dobivaju pristup SLA portalu, koji je dostupan na službenim mrežnima stranicama i koji sadrži izvještaje o periodičinim održavanjima i provjerama, godišnjim posjetima u svrhu održavanja te izvještaje koji sadrže pojedinosti o satima utrošenima za posebne intervencije.